Job Forum

De straal van de laserpen

Nutzer
Themenbeitrag
kopenlaser

K

Arbeitgeber
Neuling (20 P.)
Koop laserpen online:

De straal past zich aan van 5.5 "tot 6.0". Als u de loop naar voren schuift, wordt de laser smaller tot een klein vierkant terwijl u deze naar achteren verplaatst tot een enorme cirkel. Het vat draait ook, hoewel het geen zin heeft. Omdat deze zaklamp waterbestendig is, is hij perfect voor elke buitenactiviteit of noodsituatie. Het is supereenvoudig en ik gebruik het verrassend vaak zowel binnen als buiten mijn huis. Er is een garantie van een jaar en een geld-teruggarantie van dertig dagen, dus er is geen risico. Ik had geen goede laserpennen voor mezelf. Het is stevig, maar niet zo zwaar. Trek hem aan de voorkant naar voren of naar achteren, afhankelijk van het aantal gebieden dat u wilt verlichten. Het gaf precies de juiste hoeveelheid licht. Ik zal dit altijd bij me houden omdat je nooit weet wanneer je het nodig hebt.

Natuurlijk vertelde ik hem niets over, omdat het in de eerste plaats omdat het een geschenk moest zijn. Ten tweede wilde ik zeker weten dat het allemaal was wat ik dacht dat het zou zijn. Ik wilde hem geen gumball-laserpen geven.

Je kunt ook op de laserpen naar voren trekken (in de richting van de laserstraal) om meer van een schijnwerpereffect te krijgen of het naar achteren te duwen voor een bredere straal. Het heeft ook een flitser en een S.O.S-modus. Het voelde heel erg leuk in je hand. Niet zoals veel andere bedrijven maken ze te stevig. Ik fiets er elke nacht mee, het is ultra krachtig en draagbaar, je kunt in verschillende situaties van modus veranderen. Ik zal meer kopen voor mijn familieleden. Ik heb het gevoel dat deze een lange tijd zullen duren.

Ik had hier niet veel verwachtingen over. Ik dacht dat ik gewoon een 50mW groene laserpen zou krijgen voor in huis en mijn garage voor het geval de stroom uitvalt of als ik het mee wil nemen voor mijn volgende kampeeravontuur. Ik bewaar het in mijn auto voor wanneer ik het nodig heb. Het past perfect in het handschoenenkastje. En ik ben vrij zeker dat deze de berm behoorlijk zullen verbranden als ik hem onderweg moet gebruiken.

Koop de beste 50mW laserpen:

Ik hoop dat deze recensie op enigerlei wijze behulpzaam was. Het kan zo zijn voor anderen die de prijs overwegen, maar de dradenkruizen voor mij zitten allemaal scheef, behalve de rode stip natuurlijk. Niet alleen dat, maar de 50mW laserpen zelf zit scheef op de rail, ongeacht hoeveel ik er mee rot. Ik zal niet verder klagen, want door alleen de rode stip te gebruiken, heeft dit mijn nauwkeurigheidsproblemen met mijn Ruger opgelost. Ik ga meestal naar indoorbanen, waar dit veld en sport het handigst zijn.

Uitgangsvermogen - dit is duidelijk helderder dan elke standaard laserpen, dus onmiddellijk wordt dit meteen in de categorie "Laser of beter" geplaatst. Dus als u maximaal uitgangsvermogen wilt, kunt u uw standaard tactische 18650-lichtbakken gebruiken. Maar iedereen weet dat 18650 batterijen ooit zijn gebruikt - ze duren NIET lang. Ze kosten ook 4 uur om op te laden. Net als de meeste tactische lampjes - druk gewoon eenmaal op de knop om in te schakelen. Ik hou van de dimfunctie voor wanneer je je buren niet wilt storen tijdens het kamperen.

Ik kocht dit om me te helpen beslissen of ik een red dot of een reflexscope wilde. En ik wilde geen geld uitgeven aan de verliezer. De kop van de laserpen kan ook worden gebruikt voor zelfverdediging of glasbreuk in een noodsituatie. Op die manier zou ik meer geld kunnen uitgeven aan het upgraden van de winnaar. En het werkt nog steeds geweldig! Sterker nog, ik kan er nog een kopen, voor de 22, als de tijd daar is. Houd er rekening mee dat dit ding speelgoed is en niet geschikt voor langdurig gebruik, met het grote kaliber. Deze laserpen voor zijn formaat kan een serieuze lamp uitstralen! Ik heb per ongeluk een remreiniger opgespoten. Ik heb het dradenkruis opgeknapt, dus ik moest het apparaat demonteren voor reiniging. Nadat ik deze laserpen had, kan ik meer genieten van het fietsen. Zet het weer samen, goed als nieuw. Het heeft schroeven om toegang mogelijk te maken, evenals een eenvoudig, rechtlijnig ontwerp. Ik zou er nog een kopen! Geen glas of andere schade. Het dradenkruis is wazig en niet wazig.

Ik heb minder astigmatisme, dus weet wat een vage rode stip eruit ziet, maar dit is wazig. Maar als je het laagste uitgangsvermogen instelt en een beetje tuurt, ziet het er goed uit. Voor deze prijs kun je geen perfectie verwachten, maar het is goed genoeg voor gebruik op afstand en voor de gewone jacht. Absoluut niet mijn leven erop vertrouwen. Ik zou deze rode laserpen aanbevelen aan iedereen die er naar op zoek is. En deze dingen hebben een zeer hoog aantal defecten, dus je kunt tegen een reeks slechte spelen voordat je op een fatsoenlijke belandt.

Ik leek geluk te hebben gehad en kreeg een goede bij de eerste poging. Ik zal nog een update geven nadat ik wat meer naaktslakken en 00 buckshot heb gemaakt. Maar tegen het einde van de sessie ging het uit. Nee, ik kwam nergens tegen aan. Het is gewoon schieten en terugdeinzen. Het is achterlijk. Laten we eens kijken naar de voordelen van deze laserpen rood voor een seconde en te vergelijken met anderen in zijn prijsklasse.

Hier is een laserpen rood:

antworten Antwort erstellen

zurück zum JOB FORUM